Dobrodošli na moju web stranicu!
Ja sam Kristina Markić, voditeljica virtualnog ureda i projektna menadžerica. Tu sam da vam olakšam voditi vaše poslovanje i provoditi vaše projekte.
Veliko iskustvo u administrativnim, organizacijskim, projektnim i prevodilačkim poslovima stekla sam u dinamičnom poslovnom okruženju privatnog sektora ali i kroz provedbu međunarodnih projekata stranih i domaćih institucija. Iz tog bogatog iskustva proizašao je i moj stav da su kvalitetno i na vrijeme obavljeni administrativni i organizacijski poslovi okosnica uspješnog poslovanja te da se zanemarivanje ovih aktivnosti dugoročno može negativno odraziti na cjelokupno poslovanje.
Formalno obrazovanje završila sam na sveučilištu u Padovi, Filozofski fakultet, smjer strani jezici i književnost a kasnije sam se opredijelila i za dodatna usavršavanja iz projektnog menadžmenta (EU fondovi i PMP u zagrebačkoj Experti te međunarodni certifikat PRINCE2, Axelos Ltd UK).
Fokus mojih usluga usmjeren je na vođenje virtualnog ureda, projektni menadžment, organizaciju poslovnih događanja i prevođenje (engleski/talijanski).
Sve usluge dostupne su na hrvatskom, engleskom i talijanskom jeziku domaćim i stranim poduzetnicima, investitorima i institucijama koji posluju ili namjeravaju poslovati i provoditi projekte na teritoriju Republike Hrvatske i Zapadnog Balkana.
Moja misija je slijediti visoke profesionalne standarde, širiti pozitivno okruženje i uspješnu suradnju.
Moja vizija je posao koji stvara nove profesionalne vrijednosti u virtualnom svijetu!